søndag 22. mars 2009

Ørkensafari

Olav, Lisbeth, Inge, Brita og jeg klar for øskensafari
Stopp på en kamelfarm før vi begynner å kjøre i ørken.

Amir klargjør bilen for sanddynene. Lite luft i dekkene må til for å ikke sette oss fast


En liten pust i bakken...



Amir kjørte opp og ned og hit og dit i sanddynene. At han fant fram til campen uten å se hjulspor er jo bare utrolig. Det gikk rett opp og rett ned, verre enn berg og dalbane:-) som å kjøre snøscoter opp de bratteste og verste bakker....




Så var det klart for tur på kamelryggen, artig opplevelse :-)












Inge venter på magedanserinna, burkadamene:-) og den nydelige grillmaten som vi fikk. Dette var en fantastisk opplevelse
















Jeg og Brita




















Lisbeth og jeg prøvde oss på magedans:-)











3 kommentarer:

  1. det var vel ikkje lett med dongribukser skulle nok ha vore mer lettkledd:):):)

    SvarSlett
  2. Du verden for en tur du er på :-)
    Og magedans blir det neste vi må lære oss på jobb for å klare julebord underholdning, tenker jeg.
    Jeg følger spent på nye opplevelser, hver dag.
    Kos dere.

    SvarSlett